OH MY GOD!

I did it again, so I'm gonna let the beat drop!

Näh, nu ska vi sluta sjunga i klassrummet Majlinda! Låter förjävligt!

Vad händer bröder? Erkänn, ni har saknat mig och sådära, men grejen är, jag har ett helvete med skolan just nu! Rune är på mig hela tiden fan... Haha nej, han är fett snäll, för er som vet vem det är alltså! ;)

Något speciellt som har hänt sen min senaste uppdatering?.. NEJ. Livet suger lika mycket i denna rutna staden, men, på söndag åker jag till Södertälje för att kolla på Syrianska - Assyriska, får komma bort LIIIIITE iaf! Och träffa min kära S och kanske en idiot till :).

Ska ha en engelska redovisnings strax och fika idag på lektionen! Den ni!

Wish me good luck!

Vad tänkte jag på....Just det, jag är självmordsbenägen också!


PEACE ! / B












 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0