-

Jag är fan i skolan idag! YES! Efterlängtad var jag haha!
Har Info&Layout lektion, vår lärare förklarar något som jag inte alls orkar bry mig om eftersom att hon själv är förvirrad och inte riktigt vet vad hon pratar om! Så, därför orkar man inte pay attention to it!

Va fan valde jag handel för kan jag tänka ibland... asså, jag är grym på allt inom handel! Men helvete vad lektionerna suger, när man väl kommer ut i arbetslivet med företag osv så är det andra människor som kommer sköta min buget, räkningar o laaaaalalaaala! PALLAR EJ! Nu ska vi inte flippa ur.. istället tänkte jag berätta vad jag ska göra ikväll! Alla tjejer ska samlas hos M och ha lite flippa ur kväll! Så det ska bli nice price! LATER!

 



/ B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0