-

SHO! Sitter här med tjejerna och myser, vi har precis tittat på Melodifestivalen för att blondinen Felicia ville det! Det var sjukt tråkigt, men you got to roll with it! Och för er som inte vet så vann Anna med låten This is my life. Herre...

Idag har jag jobbat och spelat The sims i hundra timmar innan jag kom till Merita! Börjar bli beroende av skiten, har fått en bebis nu också! Och jag döpte barnet till Johanna, grovt fult, men eftersom att min lillebror heter Johannes så fick det bli Johanna :)

Nä, nu ska jag vara social! / B

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEEEE TJEJER NU VILL VI FAN HA EN UPPDATERING PÅ DENNA BLOGGEN... VA FAN E DETTA????????+

2010-03-18 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0