DAMN!

Sitter här med en kopp kaffe och väntar på att J ska hämta mig :)




Idag var det första dagen på min APU! Praktiserar på en smink/parfym butik som heter Tekniska! Börjar 11.00-17.00, rätt nice! Får göra allt möjligt, städa hyllor, lukta på parfymer, måla naglarna, sortera varor och sminka mig själv om jag vill! Idag städa jag hyllor och lådor med tester av olika parfymer som kunder får med sig hem! De nyaste parfym nyheterna ska stå längst upp i hyllorna, mycket viktigt! haha! När jag blev klar fick jag göra vad jag ville, målade naglarna och spruta typ 700 olika parfymer på mig själv! Kom hem med huvudvärk och luktade som en sån där grej man hänger i bilen vid backspegeln som ser ut som ett träd och luktar skit!

IAF! HEJDO! / B





Kommentarer
Postat av: Anonym

wunderbaum heter dem! ;)

2010-03-01 @ 18:35:46
URL: http://issone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0