Rubrik!

SHIT! Har en fet, grov, äcklig huvudvärk! Igår när jag vaknade upp var det sol och livet var underbart! Idag.. inte lika underbart! Det är grått och regn! WE DON'T LIKE THAT SHIT!

Igår var typ världens skönaste lördag, var hemma hela dagen själv med min syster eftersom att resten av min familj åkte till Jönköping! Merita och Claudine kom förbi senare på kvällen! Så mysigt!
När brudarna gick hemåt la jag mig i sängen och kollade på tv med trevligt sällskap via telefon haaaaaha! Sen var det bara att lägga sig och sova, skönaste som finns! Att sova!!!

Idag har jag jobbat hos pappa och har precis kommit hem! Väntar på Merita som ska höra av sig, sen ska vi dra och sola! Orkar inte sola, men har hört att det hjälper mot muskelvärk och det passar perfekt för mig nu! Därför måste jag sola :)

LATER BABES! / B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0