Show me what you got now!

Sista dagen på min praktik idag, måste vara helt ärlig och säga att det var det roligaste jag har gjort. Dom lät mig ta så mycket ansvar, hjälpa kunder, ge kunderna råd och ta betalt! Inte nog med att jag fick massor med fina grejor, jag fick ett jobb på köpet också! Det ni! Tror jag ska hoppa av skolan och börja arbeta med detta, för jag är fuckin grym på att sälja!

På måndag börjar den första skoldagen på tre veckor, alltså, jag pallar ej! Det är så grovt tråkigt och sitta i ett klassrum och plugga, fett onödigt!
Life is a bitch, skolan ska börja igen för mig och jag går igenom en grov period som är pain in the ass... Varför ska en tönt fucka mitt liv för! FUCKAR UR!

Pallar inte mer.. ska måla mina naglar med mitt nya OPI nagellack jag fick utav Tekniska! :)

PEACE!



Det gröna nagellacket (nr 2 till vänster på första raden) har jag på mina naglar just nu, men ska sätta på nr 1 till höger på första raden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0