YES I CAN!

Asså, ey, tror ni jag kan börja använda solglasögon nu eller? Blev nästa blind av solen idag! Tvär störande och jobbigt...



Idag var det ännu en dag på Tekniska, vässade alla läppennor, ögonbrynspennor och kajalpennor. Sorterade massor med varor, sålde ett par örhängen till J hähä och fick även såldt en Jean Paul parfym! WOOOOW!
Vid fem tiden kom J och J in till butiken och sminkade sig själva lite sen drog vi mot stan och shoppade lite! Köpte en svart väska från Gina. Blev kinamat också. När vi hade käkat klart så tänkte jag... va fan finns det inte en säng bredvid varje bord? Man blir ju sjukt trött efter att man har käkat, tänk om den sängen var där asså...

Iaf, Desperate Housewives börjar idag så jag får dra mig mot tv:n nu! Peace in! / B






Kommentarer
Postat av: Anonym

men nu får man inte börja klaga på solen :))

2010-03-03 @ 17:49:42
URL: http://trashscissors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0